Ankieta: Które miejsce zajmie Robert Kubica w nowym sezonie F1 ?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
1-3
5.26%
1 5.26%
4-6
52.63%
10 52.63%
7-10
26.32%
5 26.32%
poza 10...
15.79%
3 15.79%
Razem 19 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F1
#71
Dzisiaj mieliśmy szansę oglądać jeden z najlepszych wyścigów F1 w przeciągu kilku lat... walka przez wszystkie 58 okrążeń, padający deszcz, wypadki i nasz Robert Kubica na 2 miejscu... Renault nie jest chyba takie złe i można z tego bolidu wyciągnąć jeszcze więcej... Robert ma ogromne umiejętności - pokazał to w walce z Hamiltonem, Massą i Rosbergiem... Tak trzymaj Robcio! Beer2
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
#72
taa, najciekawszy wyścig o kilku lat. Przebieg był nieco dziwny, bo od kiedy na miękkich oponach da się przejechać prawie cały wyścig (58okr) ?
Start był świetny, Robert przebił się na 4 pozycję, Vettel poszedł jak z procy. Button na początku zmienił opony na slicki, lecz zaraz potem wylądował na poboczu ale pojechał dalej. Massa rewelacyjnie ruszył spod świateł. – Wykonałem fantastyczny start, bez buksowania kół, a widziałem że w wielu innych bolidach, w szczególnie Fernando i Webera, koła obracały się w miejscu. Ja ruszyłem gładko i wyprzedziłem ich w bardzo dobry sposób. Byłem z tego powodu bardzo szczęśliwy, ale cały wyścig był bardzo trudny. Było bardzo ślisko, a przyczepność wszędzie była niska – relacjonował Felipe.
Podobnie jak w Bahrajnie, tak i w Australii szczęście nie dopisało Sebastianowi Vettelowi.
W Sakhir as Red Bull Racing stracił szansę na zwycięstwo z powodu szwankującej świecy zapłonowej, natomiast w Parku Alberta prowadzącego Niemca zawiodły hamulce. Startujący z pole position Vettel po starcie wyszedł na prowadzenie i budował swoją przewagę. Niestety, na 26 okrążeniu dopadł go pech. – Mieliśmy awarię hamulców – wyjaśnił przygodę na zakręcie numer 13 wicemistrz świata. – Wcześniej, na tym samym okrążeniu poczułem jakieś wibracje. Nic nie mogłem zrobić i samochód wymknął mi się spod kontroli. Wielka szkoda. Myślę, że kontrolowaliśmy wyścig, nawet jeżeli warunki były trudne.
Markowi Webberowi nie udało uszczęśliwić rodaków zwycięstwem w Melbourne, ale kierowca Red Bulla był zadowolony, że przynajmniej zafundował kibicom niezłe widowisko. Rozpoczynający wyścig z drugiej pozycji Australijczyk, na starcie stracił lokatę na rzecz Felipe Massy i jechał jako trzeci. Ponieważ jednak jako ostatni z zawodnik z czołówki zmienił przejściówki na slicki spadł aż na piąte miejsce, a po przygodzie w pierwszym zakręcie przegrał jeszcze z Massą. W końcówce Australijczyk zaliczył jeszcze kolizję z Lewisem Hamiltonem i ostatecznie finiszował jako dziewiąty.

Vettel po dwóch wyścigach spokojnie mógłby mieć na koncie 50 punktów. Red Bull ma świetny samochód. Niekoniecznie pod względem szybkości ale świetnego zawieszenia, i jazdy w zakrętach. Co ciekawe oba auta Czerwonego Byka w sobotnich kwalifikacjach na pouncie pomiaru prędkości były NAJWOLNIEJSZE W CAŁEJ STAWCE, a mimo to Vettel i Webber zajęli 2 pierwsze miejsca w kwal.
Schumacher ledwo wyrwał jeden punkt wyprzedzając w samej końcówce DiGrassiego. I zaczynam mieć wątpliwości po co on wogóle wrócił...

Za tydzień GP Melbourne i oby był taki sam wyścig jak rok temu (ulewa, przerwany wyścig i emoje)
#73
Cytat: Polski kierowca teamu Renault zajął drugie miejsce, ale jak informuje znany serwis planet-f1.com, uczynił to łamiąc przepisy.

Redakcja portalu zwraca uwagę, że francuski zespół złamał jeden z nowych punktów regulaminu, który nakazuje zachowanie odległości 30 m (skróconej z 55 m) pomiędzy wyjeżdżającymi z pit lane bolidami. Serwisanci Renault tymczasem wypuścili Kubicę zaraz za Pedro de la Rosą z Saubera, dzięki czemu Polak zdołał w boksach wygrać rywalizację z Felipe Massą i wyprzedził kierowcę Ferrari. Brazylijczyk został wypuszczony przez swój zespół zgodnie z najnowszymi zasadami.
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#74
No też właśnie się dowiedziałem. Ale myśle że raczej nie dostanie żadnej kary. Z drugie strony, jeśli by nie wyprzedził Massy w pit lane to raczej nie miałby szans na wyprzedzenie Ferrari i podium by nie było...
#75
(30-03-2010, 20:25)rybak90 napisał(a): No też właśnie się dowiedziałem. Ale myśle że raczej nie dostanie żadnej kary. Z drugie strony, jeśli by nie wyprzedził Massy w pit lane to raczej nie miałby szans na wyprzedzenie Ferrari i podium by nie było...

Takiego zakazu nie ma w przepisach F1. Jest w nich jedynie zalecenie, by bolid wyjeżdżał z pit stopu wtedy, gdy jest to bezpieczne. Zachowanie Renault, które wypuściło Roberta tuż przed Pedro de la Rosą było pewno uznane za dopuszczalne w sytuacji "masowego" pit stopu... nikt przecież nie będzie w takiej sytuacji przepuszczał innych zawodników i tracił miejsca w wyścigu... Wink
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
#76
A słyszeliście o Red Bullu i być może łamaniu przez nich przepisu?Bo nie wiem czy jest sens się nad tym rozwodzić jeśli wiecie o czym miałbym napisać...
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#77
Cytat:Sędziowie techniczni nie zamierzają z urzędu zająć się domniemanym przekroczeniem regulaminu przez ekipę Red Bull. Rywale podejrzewają, że auto konstrukcji Adriana Neweya posiada niezgodne z duchem przepisów zawieszenie.

Przedstawiciele McLarena i Mercedesa oskarżyli zespół Red Bulla o stosowanie zawieszenia, które zmienia wysokość w zależności od obciążenia paliwem. Takie rozwiązanie umożliwiałoby Sebastianowi Vettelowi i Markowi Webberowi jazdę podczas kwalifikacji nisko zawieszonym samochodem, który po dotankowaniu paliwem na wyścig unosi się, aby podłoga nie dobijała do toru przy większym obciążeniu.

Szef Red Bulla Christian Horner powiedział, że chętnie podda swoje samochody dodatkowej kontroli technicznej. Jednak jak donosi niemiecki Auto Motor und Sport, rzecznik FIA stwierdził, że „dochodzenie nie jest prowadzone”. To oznacza, że Federacja czeka na oficjalny protest ze strony rywali. McLaren i Mercedes jak na razie poprzestali na nieoficjalnych oskarżeniach.

Cieszyłbym się gdyby to się potwierdziło bo Vettela nie lubie a za Webberem też nie przepadam ale szanuje go. Kubicy ubyliby dwaj rywaleWhistle
#78
Tzn nie ubyliby...To tylko w q im pomaga, ale w razie co to i tak by byli przed Robertem wyżej na starcie...A więc teraz znowu ktoś coś wynalazł i teraz wszyscy będą musieli se takie amortyzatory zastosować.
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#79
dokładnie masz rację. To zupełnie tak samo jak zeszłoroczne dyfuzory w Brawnie...
#80
KUbica piąty na I Treningu. Weekend zaczyna sie dobrze


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości