Ankieta: Które miejsce zajmie Robert Kubica w nowym sezonie F1 ?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
1-3
5.26%
1 5.26%
4-6
52.63%
10 52.63%
7-10
26.32%
5 26.32%
poza 10...
15.79%
3 15.79%
Razem 19 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F1
#61
Nie będę sie rozpisywał na temat przebiegu wyścigu bo to jest bezcelowe i tak tego nie czytacie chyba.
Więc krótko napisze ze Kubica 11 a Sutil zawalił Polakowi wyścig. Na drugim zakręcie pierwszego okrążenia Sutil stuknął w lewe tylne koło Renault Kubicy. W wyniku kolizji obaj zakręcili się na torze, co jak się później okazało, pogrzebało szanse Kubicy na pierwsze w tym sezonie punkty.
#62
Robert dzisiaj dojechał na 11 miejscu, ale wyścig na plus... gdyby nie Sutil w 2 zakręcie to Kubica zdobyłby jakieś pkt... szczególnie podobały mi się 2 momenty wyścigu - Robert gdy wyprzedzał Pedro de la Rose i Buemiego oraz gdy Alonso brał się za Vettela... Hiszpan pomimo problemów Vetka pokazał, że jest w tym roku celuje w mistrzostwo F1... Ferrari nie przespało zimy - wogóle cały sezon zapowiada się ciekawie, a GP Bahrajnu tylko to potwierdziło. Szkoda, że do kolejnego GP musimy czekać 2 tygodnie... Tongue
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
#63
Klasyfikacja MŚ kierowców (po 1 z 19 wyścigów)

1. Fernando Alonso (Hiszpania/Ferrari) 25 pkt
2. Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 18
3. Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 15
4. Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault) 12
5. Nico Rosberg (Niemcy/Mercedes GP-Petronas) 10
6. Michael Schumacher (Niemcy/Mercedes GP-Petronas) 8
7. Jenson Button (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 6
8. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 4
9. Vitantonio Liuzzi (Włochy/Force India-Mercedes) 2
10. Rubens Barrichello (Brazylia/Williams-Cosworth) 1

Jak dla mnie to tegoroczna punktacja jest troche bez sensu. Bo co Ferrari w klasyfikacja zespołów ma juz 46 pkt... i jak pod koniec sezonu najlepsi konstruktorzy będą mieli po 500-600 pkt ? Totalny bezsens.
Chocaż Sutila bym aż tak nie obwiniał. Kto oglądał wyścig wie że w drugim zakręcie z bolidu Marka Webbera buchnęło pelno białego dymu, Sutil wjechał w ten dym nic nie widział i wyechał w Roberta. Chociaż to co powiedział po wyścigu jest dziwne. "ważne że dojechaliśmy do mety" a chyba Robert mieży znacznie wyżej niż Niemiec i Force India. Ale jak wczoraj Adrian był w Q3 to sie zdziwiłem
#64
Co do wyścigu mogło być ładnie, ale niestety...Powiem wam szczerze że przepisy z roku na rok robią się coraz gorsze. W tym sezonie po zniesieniu tankowania w czasie wyścigu do kosza poszła taktyka zespołów...
Ajjj gdzie te dawne czasy
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#65
Ja jestem zwoleninkiem "róbcie co chcecie" w tym przypadku , niech zawodnicy się ścigają , a złotą zasadą będzie "kto pierwszy ten lepszy" , jeżeli ktoś chce przejechać na jednych oponach cały wyścig to niech próbuje i tak zrobi, jeżeli chce przejechać wyścig na jednej mieszance i nie zmieniać jej na inną to proszę bardzo , po co nakaz zmieniania ich ...
Podobnie z tym tankowaniem i co chwile zmniejszającą się liczbą skrzyni biegów do wymiany ;/
Dodatkowo zamieszanie wprowadza ten cały system KERS jedni go mają drudzy nie , dla mnie to normalne , to jest właśnie motoryzacja i ulepszanie bolidu przez lepsze i bardziej rozwinięte teamy wg mnie powinno być więcej części którymi można znacznie ulepszyć bolid bez zbędnego tłumaczenia się i to właśnie były by zasłużone pkt dla konstruktora ;/ a już nie powiem o tym całym przepisie zmniejszenia budżetu do jednej stawki bo to jest dla mnie zupełnie głupi, śmieszny i nietrafiony pomysł.
Przez te wszystkie głupie przepisy wyścigi F1 robią się coraz mniej ciekawe...
#66
Szkoda, że Kubica tak daleko... Przez tego kolesia przepuścił być może dobry debiut w tym sezonie! Miejmy nadzieję, że następny wyścig pójdzie mu lepiej i ikt mu już nie przeszkodzi Smile1
#67
Nom i zapomniałeś dodać #23 o dyfuzorze, którego już na następnym wyścigu Robert i zawodnicy mercedesa nie będą mogli używać, a ja się pytam a to niby czemu?rok temu pozwolili na takie rozwiązanie po mimo iż na początku miał taki bajer tylko 1 zespół i reszta musiała go gonić to niech i teraz reszta goni...
Tak jak powiedział Robert wyścigi teraz stają się nudne...
Gdzie się podziały czasy walki strategów, możliwości zmian ogumienia od własnego uznania, silników, skrzyń, większe szybkości przez większą liczbę koni mechanicznych itp...
Nie wiem czy ktoś z was kojarzy o jakich czasach mówię Grin

Ps. a co do dzisiaj to szkoda mi Vettela jakoś tak
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#68
(14-03-2010, 20:24)#23 napisał(a): Ja jestem zwoleninkiem "róbcie co chcecie" w tym przypadku , niech zawodnicy się ścigają , a złotą zasadą będzie "kto pierwszy ten lepszy" , jeżeli ktoś chce przejechać na jednych oponach cały wyścig to niech próbuje i tak zrobi, jeżeli chce przejechać wyścig na jednej mieszance i nie zmieniać jej na inną to proszę bardzo , po co nakaz zmieniania ich ...
Podobnie z tym tankowaniem i co chwile zmniejszającą się liczbą skrzyni biegów do wymiany ;/
Dodatkowo zamieszanie wprowadza ten cały system KERS jedni go mają drudzy nie , dla mnie to normalne , to jest właśnie motoryzacja i ulepszanie bolidu przez lepsze i bardziej rozwinięte teamy wg mnie powinno być więcej części którymi można znacznie ulepszyć bolid bez zbędnego tłumaczenia się i to właśnie były by zasłużone pkt dla konstruktora ;/ a już nie powiem o tym całym przepisie zmniejszenia budżetu do jednej stawki bo to jest dla mnie zupełnie głupi, śmieszny i nietrafiony pomysł.
Przez te wszystkie głupie przepisy wyścigi F1 robią się coraz mniej ciekawe...

Kersu już #23 nkt nie stosuje. Jak Mi dobrze wiadomo to zlikwidowano go z tym sezonem, chociaż pod koniec zeszłego roku przynosił wymierne korzyści np. Hamiltonowi na starcie...
Zakaz tankowania jest dla Mnie dobrym pomysłem - sami sie do niego przekonacie. Dlaczego ? Bo więcej będzie zależało od kierowcy na torze i od jego umiejętności niż od tej całej głupiej "strategii"... jak wyglądały wyścigi, w których jedni jechali w Q3 na pustrych bakach a kolejni startowali w wyścigu zatankowani po kurek? Teraz wszysycy mają tyle samo paliwa, więc kierowcy więcej muszą atakować już na torze. Mniej się dzieje w boxach - prawda, ale cała akcja ma się przenieść na tor - dlatego również wprowadzili taką a nie inną pkt. (25,18,15...).
Mucha wspominasz coś o walkach strategów - nie zapominaj jednego - F1 powinna być walką najlepszych kierówców Świata - nie Panów siedzących przy komputerach.... Grin
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
#69
(15-03-2010, 07:17)Creative napisał(a): Mucha wspominasz coś o walkach strategów - nie zapominaj jednego - F1 powinna być walką najlepszych kierówców Świata - nie Panów siedzących przy komputerach.... Grin

Wiem że walką kierowców, ale przez brak tankowania zabrali nam kolejny smaczek. Nawet jak koleś jechał pierwszy powiedzmy z 10sek przewagą to trza było kalkulować ile ma paliwa, ile przejedzie na tym kółek, a teraz? Gdyby nie pech Vettela wczoraj to kolejność na mecie poznalibyśmy bardzo wcześnie i tylko złośliwość rzeczy martwych spowodowała to że do końca były jakieś emocję: czy Rosberg i Michael wyprzedzą Vettela czy też nie...
[Obrazek: aringsud9.jpg]
"Niebo jest boiskiem..."
[Obrazek: lakers16championspyrami.jpg]

#70
Robert wygrał pierwszy trening !!!!!!!! w drugim nieco gorzej 11 miejsce. w sobote o 7 kwalifikacje


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości