Ankieta: Które miejsce zajmie Robert Kubica w nowym sezonie F1 ?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
1-3
5.26%
1 5.26%
4-6
52.63%
10 52.63%
7-10
26.32%
5 26.32%
poza 10...
15.79%
3 15.79%
Razem 19 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F1
(16-11-2010, 19:41)Tyrion napisał(a): Ja wiem Creative, że tam nie ma ogórków, bo ta całą super licencję, która uprawnia do ścigania w F1 nie jest wcale łatwo uzyskać, ale ten argument z Chandhokiem przy pierwszym spojrzeniu wywołał we mnie wrażenie, że wg Ciebie to i przysłowiowa "moja stara' za kierownicą bolidu Red Bulla by dała radę Wink No i jeżeli by tak było jak mówisz, i talent Alonso byśmy powiedzmy wycenili na 10%, a Massy na 1-4, to nie dało by to 100 pkt różnicy w klasyfikacji.. No ale w sumie wiem, że ciężko jest to ocenić, a i tak się zgadzam, ze bolid to podstawa, więc jakoś szczególnie sprzeczał się nie będę..
A no i nie mogę się doczekać Kubicy w naprawdę konkurencyjnym teamie- mam cały czas usilne wrażenie, że jest w naszym kraju mocno overrated, ale to się nie przekonamy, dopóki go w takim teamie nie zobaczymy..

Różnica 100 pkt spowodowana była nowym systemem punktacji, a "twoja stara" z całym szacunkiem do niej, na pewno poradziłaby sobie w bolidzie Red Bulla Smile1
Mała szansa na zmianę barw przez Roberta chyba się pojawi - chodzi Mi tutaj o wykup akcji Renault przez Lotusa. Kubica ma taki zapis w swoim kontrakcie, który umożliwia Mu rozwiązanie umowy z powodu zmiany właściciela stajni czy cuś takiego Smile1
Dla Mnie Robert jest skazany na Ferrari Cool2 W duecie z Alonso zagwarantowałby mistrzostwo konstruktorów dla stajni z Maranello.
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
(19-11-2010, 12:23)Creative napisał(a): Dla Mnie Robert jest skazany na Ferrari Cool2 W duecie z Alonso zagwarantowałby mistrzostwo konstruktorów dla stajni z Maranello.

No a przynajmniej nie stracił by 100 punktów do Alonso Wink Co siłą rzeczy dało by im realną szansą na ten tytuł, ale z gwarancją to bym nie szarżował..
[Obrazek: kobe+where+mvp+happens+signature+banner.png]
„Winning takes talent; to repeat takes character.”
A więc stało się ! To co mówiłem wcześniej o rzekomym połączeniu Ronault i Lotusa stało się faktem.
Oczywiście zmieniła się nazwa. Teraz jest to Lotus Renault GP. Lotus wykupił 25% udziałów Reno. Oczywiście wszyscy z obydwu zespołów mają wielką podniete i mowią że beda wlaczyc z najlepszymi w przyszłym roku. JA w to nie wierze... Myślę że będzie to niewypał (i szczerze im tego życzę ponieważ Roberta lubię ale już samego zespołu Ranault niezbyt)
Polski kierowca wielokrotnie podkreślał, że jego ambicją jest walka o tytuł, a wszystko wskazuje na to, że w nowej stajni pojawi się taka szansa. Że będzie miał szanse też wątpię ale of kors życze.
Narazie wiadomo tylko że zostaną zmienione barwy, ale już na jakie, nie.
[Obrazek: lotus-2.jpg]
Nieoficjalne zdjęcia

Co do wykupienia udziałów przez Lotusa ja jestem za bo to moze tylko pomóc Renault w ich rozwoju przecież w Renault cały czas wierzą na powrót tych czasów gdy ich kierowca walczył o mistrzostwo(chodzi o Alonso)
Kubica podkreśla chęci do mistrzostwa i Renault według mnie robi wszystko by w krótkim czasie to uzyskać. Trzeba po prostu czekać na przyszły sezon Smile1
[Obrazek: tumblr_meekwis8Xl1rerkqmo1_500.gif]
Pamiętaj Rybak, że Robert nie ma gdzie w tej chwili uciec. Wszystkie dobre teamy są zaklepane, a szczególnie ten do którego tak dobrze Kubica by pasował - Ferrari Smile1 Lotus da więcej siana, które wykorzysta się do budowy dobrego bolidu. Będzie dobrze Smile1
[Obrazek: 570x375xNew-Orleans-Pelicans-New-Logo-Fe...UlnVlp.jpg]

“Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.” Michael Jordan
No ja myślę Creative Wink
Może poruszmy temat mechaników i pracy w pit-lane. Znalazłem bowiem wzmiankę o tym że w ostatnim sezonie mechanicy Lotus i Renault miały razem dziewięć najgorszych łącznych czasów pit-stopów. Lotus zanotował pięć najwolniejszych pit-stopów. Po cztery ostatnie miejsca zaliczył zespół HRT i...Renault Roberta Kubicy. Co na to powiecie ?
DOSZŁY MNIE SŁUCHY ŻE MARK WEBBER OSTATNIE 4 WYŚCIGI JEZDZIŁ ZE ZŁAMANYM OBOJCZYKIEM Slap szacun
Sezon F1 się zaczął a tu pusto ? Trzeba coś zmienić Smile1
Sezon ruszył, pierwszy wyścig już za nami. Nie będę pisał o wyścigu, bo kto chciał to obejrzał. Bardziej interesuje mnie Wasze zdanie na temat tych wszystkich ulepszeń w bolidach... 2 lata temu wszedł w życie system KERS (odzyskiwanie energii z hamowania). System ten w niektórych stajniach przyjął się, w niektórych nie. W zeszłym roku prawie całkowicie o nim zapomniano ale w tym sezonie widzimy go znów. Może tylko przypomnę, dla tych co niezbyt się orientują, że KERS dodaje bolidowi około 80 koni mechanicznych. W tym roku jakby na kierownicy auta było mało guzików, dodano jeszcze jeden - mianowicie ruchome tylne skrzydło. Te ulepszenie zwiększa przepływ powietrza w bolidzie i dodaje kilka kolejnych koni. Systemu tego można używać tylko na prostych, i co ważne - tylko przy wyprzedzaniu. Tak więc popularnego "DRI" może używać tylko kierowca próbujący wyprzedzić rywala, zawodnik broniący swojej pozycji nie ma takiej możliwości.
Podsumowując - Jak dla mnie F1 idzie w złą stronę. Wyścigi stały się niebezpieczne. Jak tak dalej pójdzie to bolidy będą rozwijać prędkość ponad 400 km/h i wtedy nawet największe środki bezpieczeństwa nie będą w stanie pomóc.
Teraz to wszystko można obliczyć koputerowo - ilość paliwa potrzebnego aby zawodnik dojechał do mety etc. 2 lata temu - KERS; w tym roku - ruchome tyle skrzydło; no to może pójdźmy za ciosem i za kolejnych parę lat zamontować kierowcom na kaskach baterie słoneczną ???
Ja osobiście tego nie pamiętam ale z opowiadań innych wiem, że jeszcze za czasów Niki Laudy, kierowcy musieli wysiadać z aut i sami pchać je do mety bo zabrakło im paliwa. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat ?
F1 teraz, a nawet 10 lat temu, to nie to samo. Przez tą ekologiczną nagonkę i kryzys gospodarczy stajnie F1 przestały być ośrodkami badawczymi ulepszającymi technologię za wszelką cenę, niektóre nawet uznały, że im się to nie opłaca i opuściły tą serię. Po tym, jak wprowadzono limity na wszystko od maksymalnego finansowania zespołu, do ograniczenia pojemności silników F1 przestała być wyścigiem zbrojeń, a stała się szukaniem dziur w przepisach. W tej chwili największym problemem tej serii stała się trudność wyprzedzania i fakt, że dołączyło parę firm, które ledwo zbierają na tą zabawę pieniądze i wąchają za innymi spaliny. Wszystko przez to, że chciano skończyć z F1 jako sportem elitarnym, tylko dla fabrycznych zespołów. Moim zdaniem to był krok w złą stronę. Efekty widaćSad

Co do obecnego sezonu. Myślę, że może być całkiem ciekawy. Nowe przepisy o KERS i tylnym skrzydle dają sporo patrząc po pierwszym wyścigu. Jeżeli ktoś jest szybszy to teraz znacznie łatwiej będzie mu wyprzedzać. Będzie więcej zmian opon, bo Pirelli kazano produkować bardziej miękkie zestawy. Generalnie, myślę że na Vettela i tak nie będzie mocnych, ale cała reszta pozostaje otwarta. Mnie nowy sezon zawsze jakoś zainteresuje. Zobaczyć jak będzie wyglądał układ sił, jak poradzą sobie nowi kierowcy. Mam wrażenie, że nie będzie tak nudno jak w poprzednich latach.

A co do tych 400km/h. Do tego nigdy nie dojdzie. Przepisy nie pozwolą osiągnąć takiej mocy samochodom, aerodynamika też nie pozwoli właśnie ze względów bezpieczeństwa. Dziwnym trafem te bolidy osiągają bardzo podobne czasy do tych sprzed 4 czy 5 lat. To znaczy, że przepisy działają poprawnie w tym względzie i bezpieczeństwo kierowców jest należycie chronione.
[Obrazek: dw2so.jpg]
(31-03-2011, 06:49)rybak90 napisał(a): Podsumowując - Jak dla mnie F1 idzie w złą stronę. Wyścigi stały się niebezpieczne. Jak tak dalej pójdzie to bolidy będą rozwijać prędkość ponad 400 km/h i wtedy nawet największe środki bezpieczeństwa nie będą w stanie pomóc.
Żeby nie było, że znowu czepiam się Ciebie dlatego, że Cię nie lubię, bo tak do końca nie jest, a z tym tutaj się do końca nie mogę zgodzić...Sama zmiana zakazu tankowania i jazdy na początku z pełnymi bakami ogranicza prędkość bolidów przynajmniej na początkowym etapie wyścigu.
Po drugie- ta zmiana z ruchomym tylnym skrzydłem doda tylko atrakcyjności wyścigom, bo powinna przełożyć się na częstszą ilość wyprzedzeń, a przynajmniej na bardziej zażartą walkę na torze..
[Obrazek: kobe+where+mvp+happens+signature+banner.png]
„Winning takes talent; to repeat takes character.”


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości