Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin NBA Forum
#1
1. Postanowienia Ogólne

1. Zabrania się nie przestrzegania ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania i używania wulgaryzmów.
2. Zabrania się propagowania piractwa i/lub inny działań, czy poglądów niezgodnych z polskim prawem.
3. Zabrania się dyskutowania na tematy nie związane z główną tematyką forum, a w szczególności religia czy polityka.
4. Zabrania się spamowania poprzez forum, e-mail, lub PW.
5. Zabrania się celowego obrażania innych użytkowników forum.
6. Zabrania się nie stosowania się do poleceń moderatora, czy administratora.
7. Zabrania się zakładania wielu kont skojarzonych z jednym użytkownikiem.
8. Zabrania się reklamowania innych serwisów, chyba że dany portal jest naszym partnerem.
9. Zabrania się dodawania w sygnaturach wulgaryzmów, obrazów o treści pornograficznej, a także opisów z linkami do nielegalnego oprogramowania lub niezgodnego z polskim prawem.
10. Zabrania się pisania z Caps Lockiem (tzw. krzyczenia).
11. Zabrania się bezpodstawnego ubiegania się o dołączenie do danej grupy lub ubiegania się o dołączenie do danej grupy w temacie do tego nie wskazanym lub wysyłaniem próśb poprzez e-mail, lub PW.
12. Moderatorzy i administratorzy zastrzegają sobie pisownię kolorami czerwonym i zielonym. Tymi kolorami będą od teraz wpisywane edycje w postach. Zabrania się pisania nimi użytkownikom.
13. Każdy nowy użytkownik ma prawo do:
a)"odkopania"(czyli napisania w temacie, który od dłuższego czasu jest nieaktywny) tematu by o coś zapytać bądź udzielić pomocy, która jednak musi być rzeczowa i pełna.
b)Pomyłek językowych, ortograficznych, mylenia nazw własnych oraz pisania zdań bez klawisza Spacji i Shift w ciągu dwóch tygodni po rejestracji, po których musi dostosować się do zasad ogólnych.
c)Drobnego offtopu - w ciągu dwóch tygodni po rejestracji, po których musi dostosować się do zasad ogólnych
14. Zabrania się upominania kogokolwiek, prawo do tego mają tylko moderatorzy
15. Decyzje administracji forum są najważniejsze i nie podlegają dyskusji.

2. Pisanie Tematów

1. Szczegóły zakładania tematów znajdują się w każdym z działów.
2. Staramy się stosować do zasad pisowni i ortografii. Każdy popełnia błędy, ale jeśli nie jesteś pewny pisowni, sprawdź ją przed opublikowaniem posta.
3. Nie wymagaj żeby ktoś odpisał Ci na pytanie. Nie męcz ludzi na PW lub e-mail. Jeśli nie otrzymujesz odpowiedzi, to najwidoczniej nikt z obecnych na forum jej nie zna. Cierpliwie czekaj, a po pewnym czasie najwyżej ponów pytanie.
4. Zabrania się wielokrotnego zakładania takich samych lub podobnych tematów oraz ponownego zakładania tego samego, uprzednio usuniętego przez moderatora lub administratora, tematu w tym samym lub innym dziale.

3. Odpowiadanie na Tematy

1. Jeśli nie znasz odpowiedzi, nie odpowiadaj.
2. Głupie uwagi zachowaj dla siebie.
3. Staraj się nie odbiegać od tematu. Posty nie na temat będą usuwane.
4. Dozwolone jest napisanie maksymalnie 2 postów pod rząd.
5. Przed odpowiedzią na temat nieaktywny od dłuższego czasu sprawdź, czy to, co masz zamiar napisać nie było już wcześniej mówione, a na pytanie, które chcesz zadać nie pojawiła się już odpowiedź.
6. Dozwolone jest nie stosowanie polskich znaków (ę, ó, ą, ś, ł, ż, ź, ć, ń), jednak nie zmieniaj konwencji - jeśli piszesz bez polskich znaków, to się tego trzymaj.
7. Staraj się stosować do zasad pisowni i ortografii. Każdy popełnia błędy, ale staraj trzymać się zasad ortograficznych i gramatycznych.

4. Ostrzeżenia i reputacja

1. Każde wykroczenie będzie karane 1-10 ostrzeżeń lub banicją. Ostrzeżenia będą uzasadnione notatką wysyłaną do użytkownika.
2. Typy ostrzeżeń:
- drobne łamanie regulaminu (1 ostrzeżenie)
- kopiowanie artykułów, bez podawania ich źródła (1 ostrzeżenie)
- spamowanie, floodowanie (2 ostrzeżenia)
- wulgarne zachowanie, obrażanie innych (3 ostrzeżenia)

3. Skutki ostrzeżeń.
Każde ostrzeżenie ma swoją wartość. Jedno ostrzeżenie - 10% wartość.
W związku z ilością przyznanych ostrzeżeń maksymalna wartość ostrzeżeń wynosić może 100%.

Skutki ostrzeżeń są następujące:
65% Odebrana możliwość pisania postów przez 1 tydzień
80% Odebrana możliwość pisania postów przez 1 miesiąc
90% Odebrana możliwość pisania postów przez 3 miesiące
100% Użytkownik zostaje zbanowany

Ekipa forum zastrzega sobie prawo do zmiany oraz modyfikacji regulaminu.
Korzystając z forum obligujesz się do przestrzegania tego regulaminu.
[Obrazek: quoteg.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości